niedziela, 10 maja 2015

propozycja dla zwycięzców



Chcesz jeździć nowym BMW lub PORSCHE a może Mercedesem
Chcesz zarabiać ponad  70.000 rocznie
To do dzieła zacznij pracować z nami , masz do dyspozycji

Mercedesa „  Prywatnej   Opieki   Medycznej

-Infolinia medyczna działająca 24 h   ,  7 dni w tygodniu
-3 lekarzy pierwszego kontaktu  ,  bez limitu
-7 lekarzy specjalistów bez limitu i bez skierowań
-cena już od 65 zł miesięcznie
-system wynagrodzeń – rewelacja

Teraz czas na Ciebie    , pracujmy razem    , zarabiajmy  razem
Chcesz poznać więcej szczegółów  - pisz   mikolaj.skonieczka@wp.pl

Jesteś zwycięzcą , jesteś liderem a może chcesz nim zostać   
Nie zastanawiaj się , czas zacząć działać , pomogę tobie jeśli tylko pragniesz odnieść sukces 

Pamiętaj sukces nie przychodzi od razu , trzeba go wypracować , możesz mieć talent , możesz być niesamowicie zdolny , ale to i tak nic nie wniesie jeśli nie będziesz pracował .
Jestem fanem boksu , tam dopiero widać ile potu i pracy trzeba aby osiągnąć sukces ,no i nie zapomnij o trenerach  . To drugi bardzo ważny czynnik który wpływa na to czy osiągniesz sukces czy nie .
Posłuszeństwo ,pracowitość  to są ważne czynniki pomagające w odniesieniu sukcesu .
Czasem wydaje się nam że wiemy wszystko lepiej , ale w 99 % mylimy się . Korzystaj z wiedzy i doświadczenia swojego mentora , trenera , on już popełnił błędy które ty chcesz też zrobić bo wiesz wszystko lepiej .
Zgłaszają się często do mnie osoby młode 20  letnie i pierwsze pytanie jaka jest stawka .
A ja się pytam co zrobisz , ile wykonasz telefonów , ile spotkań odbędziesz ?
Co wtedy słyszę , to ja mam dzwonić , to mi się nie podoba , no tak bo za darmo nic nie będzie
praca ,praca i jeszcze raz praca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz