Internet to świetne medium gdzie możemy zrobić dwie rzeczy .
Po pierwsze łatwo zdobywamy wiedzę i informacje .
Po drugie możemy dotrzeć do milionów ludzi .
Ale tu zaczynają się problemy , wszyscy guru od marketingu mówią o tworzeniu list
adresowych . Po co nam taka lista to pewnie każdy wie , są to nasi potencjalni klienci i współpracownicy .
Ale jak do nich dotrzeć ?
Wszyscy chcą to zrobić bez wysiłku i za darmo .
Muszę was rozczarować , nie da się
Niestety musimy mieć odpowiednie narzędzia .
Owszem spotkałem się z biznesem bez wkładu finansowego gdzie na początek można zarobić koło 2000 zł ale to tylko początek potem bez narzędzi typu autoresponder nie ruszysz dalej . Co równie ważne narzędzia to jedno , drugim aspektem jest ruch , a raczej generowanie tego ruchu i zbieranie adresów e-mail .Wszystkie te działania to sporo pracy i pewne zaangażowanie finansowe .
I wiecie co najlepsze jest to że wielokrotnie to samo możemy zrobić tradycyjnymi metodami , spotykając się z ludźmi czy rozmawiając przez telefon .
Czasem to nawet myślę że takie bezpośrednie kontakty są nawet lepsze i bardziej efektywne niż walka przez internet , kiedy mamy kłopot z nowymi technologiami .
Ale co by nie było internet wykorzystujemy jako miejsce poszukiwań nowych klientów , co nie jest wcale proste .
Zresztą fakt iż czytasz ten wpis też o tym świadczy .
Jeśli chcesz poznać mój pomysł na biznes to pisz
mikolaj.skonieczka@wp.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz