wtorek, 12 stycznia 2016

Przestań się oszukiwać

 Pewnie czytasz ten tytuł i z dumą twierdzisz że się nie oszukujesz .
Ale Ja twierdzę że każdy z nas czasem się oszukuje i czas abyś przestał się oszukiwać .
Jak przeczytasz cały artykuł stań przed lustrem i sam przed sobą odpowiedz sobie czy się jednak nie oszukujesz
Kilka miesięcy temu zainteresowałem się tematyką MLM .
I właśnie przy okazji rozmów z moimi znajomimi przekonałem się jak często sami się oszukujemy .

Wyobraź sobie proponuję Ci pewien biznes . Produkt dla każdego , w dobrej cenie , bardzo Ci się podoba 
i jak mówię Tobie że najlepiej można na tym zarobić w systemie MLM  , to ty zaczynasz szukać wymówek .
A to nie mam pieniędzy
A to nie mam czasu
A to już kiedyś próbowałem i nic nie wyszło
A to jakaś piramida  itp.

Ale to nie są fakty , tylko wymówki którymi chcesz oszukać siebie i mnie .
Oszukać chcesz dlatego iż boisz się porarzki , boisz się podjąć działania .
Lepiej i wygodniej oszukiwać siebie i otoczenie i przedstawiać sztuczne problemy i wymówki

Proszę przestań się oszukiwać i zacznij działać .
Zobacz ile razy polecasz swoim znajomym i rodzinie różne produkty , sklepy , czy chociażby mechanika samochodowego czy innego fachowca . 
A teraz pomyśl że możesz jeszcze na tym zarobić .  
Najciekawsze jest to że 
Nojtrudniej zaakceptować nam najprostrze rozwiązania 

Zatem pomyśl jak prostym sposobem zarabiania jest MLM 
Możesz pomagać i zarabiać 
Wystarczy iż polecisz usługę/produkt  dla 6 do 10 osób , a one zrobią to samo i po chwili wszyscy będziemy zarabiać .
Proste i skuteczne 

Więcej szczegółów e-mailem lub telefonicznie
mikolaj.skonieczka@wp.pl
tel. 608 598 696
Lub na stronie www
http://prywatnaopiekamedyczna.pl.tl/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz