poniedziałek, 28 grudnia 2015

Jak zarabiać w tym p...... internecie . Klucze do sukcesu .

No właśnie jak zarabiać w tym p....  internecie ? P....  znaczy się oczywiście pięknym internecie .Klucze do sukcesu , czy to wogółe możliwe aby takie klucze znalejść . A może trzeba zostać woźnym ! Oj Nie nie o to chodzi

Od kilku miesięcy szukam metod zarabiania . Co ważne nie ograniczam się do internetu . Interesuję mnie nowoczesne narzędzia do zarabiania . Bo internet dla mnie jest też jednym z takich narzędzi .
Sporo czytam i testuję  oraz uczestniczę w najciekawszych projektach jakie znalazłem .

Ja mam na imię Mikołaj jestem doradcą kredytowym  , który ponad 10 lat pracuje jako wolny strzelec , czyli na swoim .Te doświadczenia nauczyły mnie jednego , bez ludzi nie znaczymy nic . Jeśli nie spotkasz na swojej drodze ludzi życzliwych ,przyjaznych to nic nie osiągniesz .

Teraz chciałbym podzielić się z Tobą tą wiedzą i doświadczeniami
Pierwszym sposobem zarabiania który mnie zainteresował to MLM .
Na pewno już o tym słyszałeś , ale jak to często bywa albo nie zagłebiłeś się w temat , albo posłuchałeś opini dziadka wujka i sąsiada i nic w tym kierunku nie zrobiłeś

O co chodzi w MLM ?
Jest to sprzedaż , polecanie , produktów lub usług pewnej grupie osób . Co ważne tą grupę trzeba sobie zbudować , a to wydaje się nam bardzo trudne , ale są sposoby aby tą tracę sobie ułatwić .
Co ważne ta nasza grupa nie musi być ogromna , my sami musimy polecić 3 , 6 no może 9 osób .

KLUCZEM DO SUKCESU  w MLM jest umiejętność sprawienia ( nauczenia ) by grupa ludzi niezmiennie wykonywała kilka prostych czynności przez długi czas . Duplikowała jednym słowem nasze działania .

Aby ułatwić sobie taką powtarzalność warto wybrać odpowiedniego partnera MLM .
Co mam na myśli ?
Chodzi mi o to iż warto współpracować z firmą która sprzedaje usługi abonamentowe
usługi dostępne dla karzdego , usługi w przystępnej cenie . Ja taką firmę znalazłem

Co jest kluczem do Sukcesu w MLM  ?
Niewątpliwie warto pokazać iż pracując w MLM odnosimy dwie podstawowe korzyści
JEDEN -  mamy dobrej jakości produkt lub usługę
DWA  -   mamy możliwość zarobienia .
TRZY  - nasze dochody są stałe ( pasywne )
A naszym Kluczem jest przedstawienie tej możliwości kilku osobom .
Masz sprawić aby twoi partneży zrobili to samo co ty , zaprosili do współpracy 3, 6 a nawet 9 osób .
Nie chcę się tu jakoś specjalnie rozpisywać ale tak zbudowana struktura na przykład oparta na 6 osobach w 4 poziomach generuje dochody powyżej 3000 zł

Zobacz w takim przypadku nie potrzebujesz żadnego wsparcia z zewnątrz , żadnych narzędzi , magazynów , ogromnych kosztów stałych .

MASZ DO ZROBIENIA JEDNĄ RZECZ :
SPRAW ABY GRUPA LUDZI NIEZMIENNIE WYKONYWAŁA KILKA PROSTYCH CZYNNOŚCI PRZEZ DŁUGI CZAS .

Jeśli to zrobisz , zrobicie  , to twoja organizacja ( firma ) będzie się rozwijała i przynosiła zyski o których nawet nie śnisz .
WAŻNE - zarabiać będziesz ty i cała twoja organizacja 
Jeśli wiedza którą przekazałem jest dla Ciebie wartościowa i chcesz poznać firmę z którą współpracuję to napisz do mnie   mikolaj.skonieczka@wp.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz